Extra puttinutt!

Solen, snön & of course, mina killar, har gjort denna alla ♡-dag till något alldeles extra, och lite picknick på det.

Jag gillar att hela världen blir lite extra puttinuttiga idag, med hjärtan och rosor i varje hörn. Klart det ska finnas en dag för lite extra kärlek.


Vi tog en promenad på isen. Tanken var att vi skulle åka skoter dit, men Mille behövde ta sig en tupplur alldeles lagomt tills vi skulle ge oss iväg. Så ner med Mille i vagen, picknickorgen i pulkan och full fart framåt!


Skidspår runt hela sjön och en upplogad gångbana, bor vi inte med de bästa förutsättningarna så säg. Finns ingen plats i världen som jag trivs bättre på.


Och lite fika på vår sten. Det blir nog banne mig inte mer romantiskt än så!



Kommentarer
Jack säger:

Gud vilken underbar dag det var på "vår" tjärn, helt magiskt, det bästa av allt var att vi 3 gjorde dagen // puss från din Jack ❤

2017-02-21 | 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback