Cinderella

Igår tillbringade vi eftermiddagen bland tyll, spets, strass och mängder av kjolar liknande stora bakelser. En prinsess-saga. På jakt efter perfekta klänningen till dagen D.

Inge traditionella här inte, klart jag vill ha brudgummens åsikt också, det är ju honom jag vill vara finast för ♡

Och Miss. Beslutsångest bestämde sig, hör och häpna, helt utan velande! Det blev faktiskt den allra första som jag provade. Alla andra jag provade efteråt kändes liksom inte tillräckliga jämfört med den första. Den satt som en smäck! Och sällskapet tyckte desamma och den fick MVG av allihopa.

Bilder på just den klänningen får vänta tills det är dags.

Så nu är den beställd. The dress. Hade helst haft den hemma redan nu och strosat runt i den hela dagarna. Ju mer jag tittar på bilderna som jag tog på den, desto mer gillar jag den. En drömklänning, min drömklänning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback