Bland jutesnöre, lim och bläck ✒

Kl. är strax efter 10 denna tisdag, jag ligger kvar i sängen och lyssnar på min mages kurr av hunger & en tungt sovande Mille med knastrande andning, om vartannat. Vabruari har verkligen visat sin mening här hemma. Så idag blir det inomhusaktivitet, om någon aktivitet överhuvudtaget. Jag tänkte fortsätta bröllopsplanerandet mellan Milles tupplurar är väl tänkt.

Vi har "dukat upp" hela matsalsbordet här hemma med pyssel & stoff för att få ihop bordsdekorationer, inbjudningar osv. Jag skriver (Jack tror inte att gästerna är lika förtjusta i hans charmigt krokiga handstil som jag ;)) och Jack klipper och klistrar.

Vi fick en så fin bok av min mamma, där man kan förvara sina planer och skisser till bröllopet, och sedan ha kvar efteråt som fint minne att bläddra i. Det finns även fina inspo-bilder, bra tips och "how to" att ta del av i boken, och perfekta plastfickor att förvara påbörjat pyssel i.

nu ska jag fortsätta snosa sovande bebis ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback