Rum för att skapa minnen


Fortsätter "rundturen" i hemmet och delar med mig av lite vinklar från Lille Mills krypin. Än så länge är det bara lekplats, det finns en säng här inne, men skrutten sover inne hos oss, tryggast för både oss & honom än så länge.



Jag passar på och njuter, kan jag väl tillägga, att inreda barnrummet när jag fortfarande får välja, för det dröjer väl inte förens lillkillen själv vill vara med och placera spindelmannen eller bamse på väggarna, hihi.

Soffan är en storfavvo! Spanat in den redan innan Mille kom till världen och så fick vi den (!!) på min babyshower av Milles älskade mormor & morfar!



Varför är allt i miniatyr så himla sött?! Minikläderna & mini-kånken på mini-galgar, på mini-klädställningen.



Tycker att Milton-tåget upp till vänster är så charmigt. Köpte det på Oxhälja-marknad när Mille var 3 veckor, och målade om det i grått & blått.



Som sagt.. Allt i miniformat är helt galet sött.


klicka på saken på bilden för att se inköpsställe, eller på länkarna under bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback