Inomhus blommar pionerna

 
Utomhus har inte våren riktigt kommit ännu, tyvärr, för åh vad jag längtar efter sol, torr asfalt, grillat, altanmys... Jag försöker verkligen att njuta i nuet som mammaledig, vill ju helst stoppa tiden och bara leva här och nu, men nu när det är lite blask och trist ute så kan jag inte låta bli att längta, bara liiiite längre fram, till härligare väder.
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Men... i vårt vardagsrum blommar iallafall pionerna minsann. Lite blommor får en ju alltid lite piggare, även om de inte alltid är äkta vara. Jag älskar rosgirlangerna (som ni bl.a kan se här & här) så dessa piongirlanger kommer nog också få sin plats i olika rum här hemma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback