Önska till sig själv fast till någon annan


Åkpåse Jollyroom / Elefant spjälsäng spjälsängskappa IKEA 

Jag fyller ju år i början på februari, och jag har kommit på mig själv att jag tänker "det kan jag ju önska mig" & bara någon sekund senare så kommer jag på mig att det är något till Milton & inte till mig. 

Haha, är det en typisk mammagrej? Att numera handla till & bara tänka på barnet i förstahand jämt, även när det kommer till ens egna presenter. 

Tänkte iallafall ta tag i det här med spjälsäng snart, har velat fram & tillbaka, men det får nog bli Hensvik från IKEA, med kappan till. Har en sänghimmel som väntar här hemma också, och jag tänkte låta en elefant göra honom sällskap också, så himla gullig.

Åkpåsen är beställd. Kan behövas nu i vinter. Så ja, Miltons "önskelista" är snart avbetad. Bara att spåna vidare på min egna... Kan ju alltid önska mig pengar som jag kan fortsätta spendera på Mille, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback