TRENCHCOAT ALÁ SVENTON

 
Detta får mig att längta lite till varmare dagar.
Jag fick lite Ture Sventon-feeling när jag hang upp outfiten såhär på spegeln (ni vet barnböckerna om privatdetektiven? som förövrigt har en rutig kostym efter en nogrannare googling...) men jag lovar, det ser mindre "detektivigt" ut på, och betydligt snyggare dessutom.
 
 
Det blir riktigt tjusigt när man knyter skärpet lite löst bak på ryggen istället. 
 
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Så äntligen blev jag med trenchcoat tillslut, med en liten hatt dessutom som fick följa med hem.
Jack har redan hunnit dragit några lama hattskämt, som t.ex Crocodile Dundee, innan jag ens fått använt den. Men han har även erkänt att den satt väldigt snyggt på, och att det var ett kap.
Så Dundee eller inte, jag gillar det, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback