GOSEBJÖRN!

 
Denna gosebjörn var jag på jakt efter hela förra våren, när lilla Mille jäste till sig i magen. Men när butik efter butik visade "slutsåld" så gav jag tillslut upp. Men så fick jag tips av en på instagram att jag skulle kolla ebay, och där fann jag mig en björn minsann, äntligen!
 
 
Jag tänkte först inte beställa det ändå, eftersom Milton har protesterat när vi lagt honom i hans gamla gym. Men jag tog en chansning ändå, och tur var väl det, för det visade sig att han trivdes utmärkt i famnen på gosebjörnen!
 
 
Och den kommer passa utmärkt snart när han sitter lite själv också, som en lekmatta.
 
Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗 säger:

men åh, vilket himla sött babygym :) vilken tur att du fick tag på ett till slut!

Svar: Visst är det! :) Ja äntligen! skam den som ger sig ;)
Inramad inredning ~ Butiksägare, husägare & mamma ♥

2016-02-10 | 07:57:30
Bloggadress: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Malin säger:

Hej!
Åh vad fint!
Själv hittar jag det inte på Ebay, vad sökte du på?

Ha en fin dag!

Svar: Hej!Visst är det! Helt underbart söt!
Jag fick hålla koll i några veckor & söka runt på babygym/playmat, tillslut fick jag tag på ett :)
Lycka till, hoppas att du också får tag på en gosebjörn tillslut! :)
Ha en fin onsdag!
Inramad inredning ~ Butiksägare, husägare & mamma ♥

2016-02-10 | 09:46:11
Victoria säger:

Åh så fin.

2016-02-10 | 13:14:58
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
Victoria säger:

Åh så fin.

Svar: Visst är den! :)
Inramad inredning ~ Butiksägare, husägare & mamma ♥

2016-02-10 | 13:17:08
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback