I do

Vilket kommande 2017 vi fick helt plötsligt! När Jack gick ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom nu i sommar så fick vi plötsligt något väldigt stort och roligt att längta till, helt galet! Jag ska bli fru Rosö!!! ♡


Något som kräver massor av planering, förberedelser och pyssel, sånt som jag älskar att dola med. Fast vilken tjej älskar inte att förbereda inför sitt bröllop?!


Vi vill försöka att hålla det litet och personligt, även fast vi märkt att det är svårt att "dra gränsen". Man vill ju bjuda den och den och den, haha. Det är tur att vi har några månader på oss!

Behöver jag säga att det är bröllopstankar i skallen 24/7 nuförtiden?


Det ska bli vår dag. Min & Jacks. När vi väl står där så ska vi bara behöva tänka på det vi faktiskt är där för, att bli herr & fru, och njuta av alla nära & kära som kommer vara där för vår skull!


Bilder lånade från pinterest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback