LAUNDRY TODAY - or naked tomorrow...

 
Jag har märkt att jag har en liten förkärlek till griffeltavlor. Det har liksom "ramlat" in flera i hemmet under tidens gång. Minns ni t.ex. den trasiga spegeln som fick bli griffeltavla i köket? och dessa små skyltar med griffelfärg som jag har lite här och var i hemmet. 
 
 
Jag tycker det är roligt att kunna variera sig lite och skriva något som är aktuellt just för stunden, eller bara något man känner för, det blir lite personligare i hemmet då. Så nu har det kommit upp en även i tvättstugan.
 
Skylten finns att köpa här och kan sättas upp både inomhus och utomhus, man kan skriva med krita eller måla med valfri målarfärg.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback