Ett år äldre, visare och en brödrost rikare

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Igår blev jag ett år äldre, så det vankades lite tårtkalas på Abborrberget. Så nu är jag hela 22 år ung och bland annat en super.duper.fin brödrost rikare.
 
Soooom jag har drömt om denna fina brödrost och igår gav min kära sambo den till mig. Med sina runda former och beiga färg pryder den vår köksbänk perfekt.
 
Det som är ett stort plus med den är att den har plats för hela 4 skivor och har möjlighet att rosta även de lite bredare brödskivorna, vilket passar oss väldigt bra då sambon är glutenallergiker och har ofta mycket tjockare skivor, som tidigare bränts fast i kanterna. Så nu är det slut på doften av bränt bröd!
 
Nog kan det låta som att jag blev betydligt äldre än 22 när jag blir så otroligt lycklig över en brödrost, men så är faktiskt fallet, haha. Fick mer fina presenter av mina nära och kära så som presentkort, pengar, stolsdynor mm. Blev väldigt uppvaktad av mina nära och kära i helgen och igår, på min födelsedag. Tack ♥
 

Kommentarer
Karin säger:

Grattis till födelsedagen och den jättefina brödrosten!

Svar: Tack så mycket! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2015-02-12 | 15:25:54
Sandra säger:

Grattis i efterskott Malin :-)

Svar: Tackar! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2015-02-12 | 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback