Höst både inne & ute

Foto ©: iPhone 5 + instagram (@inramadinrednings) | Höstade till det även inne i helgen. 
 
Vår alldeles fina och underbara kakelugn. Det låter som att jag pratar om ett barn, men det är verkligen en speciell känsla att ha den här i hemmet. Jag är så glad över att farmor & farfar inte har "renoverat bort" den. Att den står där än idag. Inte nog med att den gör sig himla bra i utseénde tillsammans med resten av inredningen, den är dessutom guld värd lite kyliga dagar som dessa, som bara kommer att bli fler och fler detta vinterhalvår. 
 
Tidigare i veckan var jag iväg och köpte ytterligare en vacker värmekälla. Vi har en kamin i det såkallade "mysrummet" som nu ska bytas ut, till en kamin från sent 1800-tal och helt i gjutjärn. Jag längtar tills den står på plats, vi måste bara dra om lite rör. Bilder kommer så småningom.

Kommentarer
Ida Söderblom säger:

Låter sååå mysigt med kakelugn :)

Svar: Ja, jag ääälskar det! Speciellt i denna årstid, hihi :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-10-01 | 09:28:00
Bloggadress: http://levlantligt.se/
Susanna Maria J säger:

Så mysigt du har det <3

Svar: Tack snälla! <3
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-10-08 | 16:36:22
Bloggadress: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback