Jakten på granris

 
Idag tog jag med mig bra-till-allt-korgen & sågen, tog på mig stövlarna och klev ut i skogen för granris-jakt (nu lät det som världens projekt, men skogen är vår närmsta granne, så jag behövde inte gå allt för långt). Blomlådorna skulle fyllas på och jag ville även ha lite till annan dekoration. 
 
 
Vantarna fick faktiskt också följa med, då jag är en fryslort och granar lite stickiga. 
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Och granris fick jag så att det räckte både till blomlådorna och lite till lyktan. Det får nog bli ytterligare en jakt till längre fram för mer dekoration, både inne & ute. 

Kommentarer
Liza säger:

Tack för idèen om "bra-till-allt-korgen", nu när jag flyttar ut på landet så skall jag minsann också skaffa en sådan! ;)
Vad fint och höstigt nu gjort det utanför! :)

Svar: Hihi, varsågod!
Det tycker jag absolut att du ska! :) Den är verkligen bra till så mycket när man bor ute i skogen och pysslar med allt möjligt :)
Tack så mycket! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-10-14 | 16:22:56
Bloggadress: http://lizasvardag.blogg.se/
Pysselfröken säger:

Åhhhh mysigt! Julkänsla!

Svar: Hihi ja! Lite julkänsla är det allt! Jag längtar ju såååå! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-10-14 | 16:50:19
Bloggadress: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/
Hanna säger:

Vad fint det blev. Synd att en annan har en biltur till skogen..

Svar: Tack snälla du!Det känns faktiskt som vardagslyx ibland att kunna traska ut i skogen bredvid huset :D
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-10-14 | 22:08:05
Bloggadress: http://inredninghoshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback