En liten medstjälpare...

Foton ©: Caon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
 Får jag lova att presentera min lilla medhjälpare ≈ Clara. Hon är mest duktig på att vara i vägen och mysa, även att trampa på tangenter så att allt blir ett kaos på daorn, lite mindre duktig på att redigera bilder och jobba med nätbutiken, haha. 
 
Jag sätter mig ibland med den bärbara datorn i soffan och redigerar bilder (dum som jag är...) för då dröjer det oftast inte lång tid förns Clara hoppar upp och ber om all uppmärkamhet. Och i fredags slutade det med att hon lade sig mellan mig och datorn. Då vet hon att hon får som hon vill, den bortskämda lilla katten. 

Kommentarer
Liza säger:

Men sååå gulligt! :)
Lilla Smulan här hemma vill också alltid vara med i allt man gör, men allra helst alltid lägga sig där man minst behöver henne ;)!! Som på boken, tidningen eller varför inte lägga sig raklång över hela tangentbordet, haha. Men de är så söta! :)

Svar: haha, vet precis vad du menar! ;)Ja, det är ju faktiskt otroligt mysigt! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-10-22 | 12:35:30
Bloggadress: http://lizasvardag.blogg.se/
Sandra säger:

Hur går det med kissen? :-)

2014-12-08 | 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback