Gransris & kottar

Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Nu har jag smygstartat lite med detaljer i granris och kottar. Känns lite mer som vinterpynt än julpynt. Pynt i sin enkelhet och så fint. Självaste julgranen får vänta till lucia. Dessutom har vi ingen ännu, för vår förskräckligt glesa plastgran åkte till tippen efter förra julen. Kanske kan det bli en direkt från skogen iår. 
 
Jag har än så länge avvaktat lite med allt det röda pyntet också, men något rött som fick ställa sig fint på byrån direkt efter inköpet var denna vackra snöglob. Den fick följa med från en butik i vårt grannland Norge som jag besökte i helgen som var. Så himla fin!

Kommentarer
ellia säger:

Så fint! jag ska också börja julpynta snart, däremot ställer jag mig redan nu frågan "hur länge efter jul ska julpyntet stå framme?" :)

mysig blogg

Svar: Tack! :)Ja nu är hela huset fyllt i pynt, så mysigt :)
Ja, det är den stora frågan ;) Strax efter nyår när alla helger är över så åker nog mitt ut :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-12-07 | 03:06:28
Bloggadress: http://www.livetenligtellia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback