En egen liten Nissa

 
Nu har jag en egen liten Nissa som ska fram till jul. Eller alldeles strax faktiskt, hon får dock hoppa ner i påsen igen och dyka upp lagomt till första advent. Som snart är här!
 
 
 Jag har länge velat ha en Maileg-Nissa. Jag har ju en liten Nisse som jag fick av barnen på jobbet förra julen. Och nu har jag en liten Nissa. Känner jag mig själv rätt så blir det nog fler ändå, närmre jul. De är ju så charmiga och bidrar med mycket julkänsla!
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Har även hittat den perfekta, antika skopan till vårt gamla godisställ! Snart ska det fyllas upp med polkagrisar och andra juliga-godisar. Märks det att tankarna gå i jul-planeringen? Det ska bli så mysigt att fira jul i vårt hus ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback