Rosor i grått

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
När jag var liten såg jag ingen glädje alls i att få porslin i julklapp/födelsedagspresent, det var ju hur tråkigt som helst när man egentligen ville ha en leksak istället. Men idag är jag faktiskt väldigt glad över det, jag har en komplett samling kaffeservis som min farmor gett mig under flera år. Superfin att ha i vitrinskåp & kanonbra när man blir många på t.ex. födelsedagskalas mm.
Nu har jag till och med börjat samla själv, på bla. Greengates härliga poslin.

Kommentarer
Kikan säger:

Åh vad fint! Man blir ju helt glad av detta vackra porslin. Kram Kikan

Svar: Ja visst är det vackert! och precis som du säger - man blir glad av det :)Kram Malin
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-03-10 | 20:19:35
Felicia säger:

Vilka fina bilder du tar! Vad har du för redigering? :)Kram

Svar: Tack så mycket! Efterbehandlar alla mina bilder i photoshop själv :)

Kram
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-03-27 | 19:44:01
Bloggadress: http://felicialiljagustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback