Lördag i solskenet

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2.8
 
Vilken härlig lördag!
Solen sken in genom skyltfönstren i butiken och färska tulpaner som svärfar svängde förbi med prydde kassadisken, så tjusigt på den gamla dörren. Det är nästan som att folk vaknar till liv och kliver ur idet nu när våren kryper sig på. Det var riktigt kul att stå i butiken idag, kunderna var på glatt humör & pratglada. På bilderna visar jag en hörna i butiken, med vår nya storfavorit - vägglyktan ♥
 
Efter butiken blev det en sväng till storstan & köpa möbler! Minns ni denna bild? ←
Nu har jag allt jag behöver för att skapa detta mysrum i blivande huset. Fåtöljerna & fotpallen fick följa med hem idag och den fantastika renfällen fick jag när jag fyllde år, så nu är det komplett och bara väntar på att få pryda sin plats i nya lyan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback