Gammaldags bandställ

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Ni som följer mig på instagram (@inramadinrednings) eller facebook vet redan att vi fått en ny skönhet i butiken. En hållare/ställ för banden. Jag bad pappa om hjälp att göra ett ställ som passar in i stilen vi har i butiken, och han lyckades verkligen mitt i prick! Han hade två små skåp som han sparat för länge sedan till rätt tillfälle och ändamål och nu fick de bli bandrullshållare! Jag är så himla nöjd och glad över att han sparade de små skåpen.
 
Nu har jag beställt lite fler band som får äran att pryda denna vackra möbel! Sedan ska en fin liten prislapp av något slag fästas på skylten längst upp! Åh så fint.

Kommentarer
Anne-Lee säger:

Åh vad fin! :)

Svar: Ja visst är den! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-03-12 | 13:18:00
Bloggadress: http://videlli.se/
Sarah säger:

Den passade ju perfekt! :)

Svar: Ja visst gjorde den sig bra! Supernöjd! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-03-13 | 17:06:21
Bloggadress: http://cclikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback