För att inte deppa

Foton: We♥it.com
 
 
Nu tror jag att alla i vårt avlånga land haft turen och fått lite sol på sig och en försmak av våren? 
Här i värmland har vi fått njuta av flera dagar med sol och plusgrader, så h-i-m-l-a härligt!
Nu under eftermiddagen och kvällen har dock ett tunnt, tunnt men ack så ovälkommet täcke med snö lagt sig på gatorna igen. Men för att inte låta sig bli deppad för det så har jag peppat mig själv genom att dyka ner i massor av inspirationsbilder på uterum och altaner och vill nu även dela med mig av den inspirationen här! 
 
Lata dagar i stålande sol - ja tack!
 

Kommentarer
Anonym säger:

Jag älskar den där gröna färgen på möbler!

Svar: Ja den är så härlig! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-03-14 | 21:03:46
Anonym säger:

Anonym var då ra Erika

2014-03-14 | 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback