Med några hallon i botten&toppen

 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Denna glasburk med kran på. Favoriten just nu. Här med lite hallon och is i. 
Aldrig tidigare har jag upptäckt så många sätt att gör vatten lite extra gått på som nu. Jag försöker hela tiden att finna och prova nya ingredienser till mitt "tillbringar-vatten".
 
Citron, melon, hallon, jordgubbar, apelsin, blåbär eller kanske bara vanligt fruset vatten, is. 
På midsommar blir den nog fylld med lite vin, lite variation bland allt vatten. 
 
Ni som följer mig på instagram (inramadinrednings) har redan sett många kort på denna skönhet och fler kommer det minsann att bli, men det är ju för att den är så vacker och användbar, och den gör sig förbaskat fin på bild. 
 
Jag har för tillfället "pausat" förbeställningen av tillbringarna i nätbutiken. Vi väntar in de kommande lasset som beräknas komma i juli, efter det beställs fler & de öppnas upp för köp igen.
 

Kommentarer
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ? säger:

Visst är den! Sååå vacker! :)

2014-06-12 | 22:19:39
GoForFit säger:

Så fin! Och jättefina bilder!

2014-06-13 | 08:35:28
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ? säger:

Ja den är helt underbar! :D
Tusen tack!

2014-06-13 | 15:52:17
sissel säger:

sjuuukt fina bilder. Så underbar kännsla du får. Kollar gärna in min blogg osså, där jag har en liten frågestund just nu. Kram:)

2014-06-25 | 15:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback