Underbara lyktor ♥

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Minns ni dessa bilder? Jag lade ut dem i höstas tror jag. Minns ni dessa lyktor? Jag fick de av min fästman när vi precis hade förlovat oss i somras. Jag älskar dem! Inredningsfavoriter här hemma. Snart har ni chansen att köpa dem hos oss! Lade ut den nyheten på Instagram (@inramadinrednings) & facebook och många verkar uppskatta det, och jag förstår det, för de är underbara! Men det gäller att vara först till kvarn, för vi tar in ett begränsat parti.

Kommentarer
Ida Nilsson säger:

Verkligen jättevackra! Och vi har likadan tv-bänk som er ^^ Och jag verkligen älskar fönstret där bak också!

Svar: Ja visst är de! hihi, du verkar ha bra smak! ;) Jag älskar det också, det är så fint att använda "gamla ting" :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-01-05 | 20:11:20
Bloggadress: http://idacnilssons.blogg.se/
Ida Nilsson säger:

Min mamma och pappa har ett liknande som bara ligger och skräpar (fast med hängen kvar och spegel istället för glasen), kanske skulle ta och hämta hem den ;)

Svar: Det tycker jag verkligen! Fina lyktor kan inte bara "ligga och skräpa"!! ;)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-01-07 | 21:20:58
Bloggadress: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback