Hjärte - fint i köket

Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 
 
Jag är en riktig sucker för köksdetaljer. Vispskålar, formar, glasburkar, muggar, osv. Jag vet inte varför just köksdetaljer men det finns ju så mycket fint och det är ju så mycket roligare att baka och laga mat om man har fint mterial och fina hjälpmedel. Men ja, nu börja det verkligen bli överfullt här hemma!
 
Men nu får jag äntligen plocka fram lite och ställa i vårt färdigmålade vitinskåp. För vem vill gömma undan Greengate & Ib Laursen i köksskåpen för att det inte längre finns någon plats på köksbänken? Inte jag iallafall, så nu ska vitrinskåpet fylla på! Klart att favoritporslinet och köksdetaljerna ska synas!

Kommentarer
Ekenäsliv säger:

Klart man vill se de fina sakerna man har=)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Svar: Ja precis, man ska ju inte gömma undan det fina! :)Desamma till dig!
Kram Malin
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-01-13 | 18:37:23
Bloggadress: http://www.ekenasliv.se
Victoria säger:

Jag letar med ljus & lyckta efter hjärtmått men hittar inga :/

Svar: Nu förstod jag inte riktigt vad du menade? :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-01-14 | 17:07:00
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
Victoria säger:

jag letar efter liknande mått i form av ett hjärta. Men hittar inte någonstanns :/

Svar: Mina är köpta på Living and room :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-01-15 | 17:14:35
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback