Lycka i materiella gamla ting

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
hoho, det är en extra lycklig Malin här idag. Efter en låååång och näst intill hopplöst jakt efter ett gammalt godisställ så fick jag äntligen, äntligen tag på ett igår. Det var en lång väg för att hämta dem, men min goa bror följde så gärna med mig, så lyckan var total. Det är roligt hur materiella ting kan glädja en så, men detta är så mycket mer än så. Godisstället ska jag använda i butiken och det kommer bidra till att ge en speciell känsla och kvalité på butiken.
 
Så jag tänkte bara kika in här, säga hej och visa lite bilder på nyheter som vi fick in i butiken i fredags, mera gammaldags! En liten "tvätthörna" kan man kanske kalla det. Visst skulle glasburkarna bli fina att använda till tvättmedel? Jag blev helt såld på de hängande kronorna med krokar på, kan användas överallt i hemmet till vad man vill - köket, badrummet, vardagsrummet, ja vartsom. Nu ska jag ner till butiken och plocka lite, godisstället ska på plats och den andra efterlängtade saken som jag blev ägare till i onsdags. Bilder kommer!
 
 Hoppas ni ockås haft en toppenhelg, njut lite extra av söndagen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback