En decemberkväll i stugan

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Vardagslyxar varje kväll detta vinterhalvår. Tänder kaminen, sticker ner fötterna i fårskinnstofflor, tänder lite levande ljus och kryper ner i soffan med min sambo. Det är vardagslyx deluxe enligt mig. Skönt att bara ta sig tid till att koppla av när denna tiden på året som kan ha en tendens till att bli lite stressig. 
 
Jag har många planer för dagarna i december, men försöker att ta det i den tid det tar. Pepparkaksbak, glöggdrickande, griljera julskinka, klä julgran, handla julklappar, slå in julklappar mm. Med god planering brukar det gå smärtfritt, inte alltid men oftast, hihi. Jag vill ju njuta av julen, inte bara låta allt stressa förbi. 
För det är ju nu det är som mysigast ♥
 

Kommentarer
Oslofru säger:

Så himla mysigt ni har det :)

Svar: Tack snälla du! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-12-03 | 21:07:42
Bloggadress: http://www.oslofru.com
Sandra säger:

Vad avis jag blir. Julen är mysigast. :-)

2014-12-06 | 15:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback