Decembertjusigt i köket

Senaste julpysslet här hemma

Idag går vi in i årets mysigaste månad! December. Och endast 23 dagar kvar till självaste julafton!
 
Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
December och dags att denna mörka årstid lyses upp lite med alla ljusstakar och stjärnor. Det är så mysigt! Man får tid till att pyssla lite extra och baka, eller man får väl rättare sagt ta sig lite tid till det, hihi. En skön avkopplong i "julstressen". 
 
Det senste julpysslet hamnade i köket, i ingången till vardagsrummet. Jag hade först tänkt att göra en till fönstret, men där fanns det lite dåligt med plats efter att jag ställt upp stakar & tomtar, så då kom jag på att jag kan hänga dem i gången. En mysigt och väldoftande pynt ♥

Kommentarer
Beatrice Jakobsson - Julkalender säger:

Vad fint! :)

Svar: Tack! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-12-01 | 14:45:30
Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback