Tid för trefika

Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Nybakt kladdkaka & små chokladbitar på kakfatet. 
 
Åh vad jag älskar dagar som dessa. Lång sovmorgon och inga måsten. När man har tid att baka en alldeles färsk kladdkaka till trefikat. När man har tid att faktiskt ta en trefika och dessutom dokumentera den med lite bilder också. 
 
Trefika i solen på vår nyrenoverade/nymöblerade altan. Jag är helt tokig i den, älskar att spendera tid där. De mysiga korgstolarna med pälsar i och inte prata om gungstolen! En gungstol som är ärvd efter Jacks gammelmormor. Den är över 100 år och så skön och avkopplande att sitta i. Det fina bordet har min goa sambo fixat iordning, vackra detaljer på det. Får ta lite bilder även på det någon dag.
 
Trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Småstadsfrun säger:

Mm trefika, myser av bara ordet. Helt enkelt ljuvligt!

Svar: Ja eller hur! Bara tanken på trefika är mysig! Jag ääälskar trefika! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-08-17 | 14:54:47
Bloggadress: http://www.smastadsfrun.se
Emma säger:

Ååh vad mysigt, jag kommer också gärna på trefika! :)

2014-08-19 | 15:36:19
Bloggadress: http://forskalle.blogg.se
Emma - Photo säger:

Här heter det tvåfika ;)

Svar: Hihi, det funkar ju precis lika bra det! ;)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-10-26 | 22:39:44
Bloggadress: http://emmaswindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback