För & efter på altanen

←Före | Efter→
 
Hittade lite bilder från förra sommaren på vår altan. Det är lite skillnad från det att farmor & farfar bodde i huset och nu, när jag & Jack bor här. Där farmor hade sitt citronträd har vi vår lilla myshörna med den gamla gungstolen & olivträdet. Glasdörrarna blir alltså precis till vänster om gungstolen. 
 
←Före | Efter→
 
Som ni ser så har vi bl.a slängt ut den blåa heltäckningsmattan, under fann vi det vackra golvet i trä. Vi har också målat träpanelen vit. 
 
Bordets fina fot
 
Och bordet med de fina detaljerna har ju fått flyttat in, efter lite slipning och målning som sambon fixade. 
 
Foton: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
 Som pricken över i. 
Som sagt, lite har det minsann hänt på altanen sen förra sommaren. Helt klart en av favoritplatserna i huset. En sommarkväll med tända ljus &  den ljuva utsikten över Abborrtjärn precis nedanför är svårslaget.  

Kommentarer
Emma säger:

Ååh så fint!!

2014-08-19 | 00:13:38
Bloggadress: http://forskalle.blogg.se
Anna [foto] säger:

Oj vilken skillnad! Blev jättefint :)

Svar: Tack så mycket! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-08-24 | 19:49:14
Bloggadress: http://annae.blogg.se
Emma - Photo säger:

Så fint! En gungstol är något som står överst på min lista när jag får plats över :)

Svar: Tusen tack! :)Ja, vår är guldvärd här hemma kan jag säga! ;)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-10-26 | 22:39:00
Bloggadress: http://emmaswindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback