Ett växthus i miniformat

Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Bilden jag tog på FORMEX, fastnade verkligen för detta lilla hus.
 
Jag ska skaffa växthus! Tjoho!
Vad vore väl en husägare utan växthus, tyckte jag och ska unna mig själv ett växthus i ett lite mindre format. 
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Planeringsmaja som jag är så har jag redan införskaffat mig tillbehör. 
 
"Mini" räcker till mig, till en början. Ett stort växthus blir säkert aktuellt längre fram, men till en början blir detta alldeles lagomt. Jag tycker att det är så himla fint i det lilla "mini-formatet" och att det får plats på en pallkrage är perfekt, då kan man ha små rabatter i samma storlek runt om. Det kommer nog mest bli ätbart i mina odlingar, härligt att kunna plocka direkt från trädgården och ner i middagen. 
 
Vad odlar ni i era växthus?
 

Kommentarer
Josephine - Living in London säger:

Vilket fint! Ett sånt skulle man ju ha! :)

Svar: Ja visst är det fint! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-04-26 | 17:00:20
Bloggadress: http://stiles.blogg.se
Sarah säger:

Det är så roligt att odla :D Odlar själv det mest basilika, citronmeliss, oregano och andra örter :)

Svar: Åh jag längtar tills jag får odla i mitt lilla växthus! Vilken bra idé! Får nog bli lite örter i mina odlingar också! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-04-28 | 18:11:06
Bloggadress: http://cclikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback