En fling för blommor

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Ni vet när jag berättade för ett tag sedan att jag fått fnatt & vill ha levande blommor överallt? Det är minsann inte bara levande blommor som får blomma ut här hemma. Jag är fast i blomvärlden. Jag vill ha blommor & blommönster överallt! Och jag har ju alltid varit extra svag för rosor. Som dessa klädnypor - Åh, så söta!
 
Det kommer märkas av även i nätbutiken snart (och i fysiska, för er som handlar i butiken i Filipstad). Vi väntar en beställnig från London (kommer denna vecka) som är fylld med spännande saker, bl.a. en blomgirlang och några hjärtan täckt med vackra, pastellfärgade rosor. 
Kan knappt vänta! 

Kommentarer
Kikan säger:

Vilken underbar blogg du har! Helt i min stil. Kram Kikan!

Svar: Tack snälla! Kul att du gillar den! :)
Kram Malin
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-04-22 | 20:12:43
Bloggadress: http://hemmahoskikan.se
Sarah säger:

Åh vad söta! :D

2014-04-28 | 18:28:42
Bloggadress: http://cclikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback