Inred tillsammans med hösten

Foton lånade från tidlosating.nu
 
Nu är hösten här på riktigt!
Kylan kommer krypandes mer och mer för varje dag och mörkret gör desamma.
 
Det är dags för lite höstinredning. Mer levande ljus, tjocka och mysiga filtar och textiler och lite mörkare färgskalor. Mysa till det lite!
 
Jag tänkte bara tipsa om att Tidlösa ting (<- klickbar länk till webshopen) har fått in massor av nyheter och många av dem är väldigt passande nu i höst, allt från fina textiler till mysiga, sprakande WoodWick-ljus. Jag köpte ett WoodWickljus därifrån i min senaste beställning, med doften "linen" och det rekommenderar jag verkligen, det luktar så gott och fräscht! Och så sprakar det som en liten brasa eftersom veken är i trä. 
 
Jag själv är väldigt sugen på att klicka hem kudden som jag visar uppe till höger, jag älskar den lilla detaljen med tofsen! Det finns, som ni ser en matchande hissgardin till också och båda finns i grått och beige. 
 
Gå in och ta er en titt ni också! Jag garanterar att det finns mycket snygg inredning som passar denna mysiga årstid!
 

Kommentarer
Hanna Karlsson säger:

Jag vill göra om i köket nu med nya gardiner och någon ny lykta. Det får bli i dagarna nu.

Svar: Ja, det är kul med lite nytt ibland, och det är ju så "enkelt" med bara något så lite som att byta gardiner :) Det är något visst med att inreda efter årstiderna också :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-09-05 | 06:50:11
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
Mimmi säger:

Hej! Viiken fin blogg du ha, många vackra inspirerande bilden.

Kram Mimmi

Svar: Hejsan!
Tusen tack, jättekul att kunna inspirera andra! ♥

Kram
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-09-05 | 07:17:38
Sofia säger:

Åh, tack! Trägolvet kan vara det bästa med vårat hus, älskar det! :)

Måste in och kika på Tidlösa ting!

Svar: Jag förstår det, det var verkligen skönhet i det! :)
Ja gör det, där finns massor av roligt! :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-09-05 | 09:51:20
Bloggadress: http://landinskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback