En gnutta jul i september

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Har man lite tid över sådär så kan man ju alltid rota fram en jultidning och söka inspiration. Precis vad jag gjorde idag. Och det var ju dumt, för nu längtar jag som en tok till jul och det är ju inte okej i september redan. 
Fast jag längtar ju lite extra till nästa jul, för då har jag ju ett helt hus att julpynta!
 
Men nej, vi tar ett steg i taget och längtar till detta årets jul först och främst! Packa in packet och lacka dem fint, varje fönster lyser mysigt med juleljus, få klä granen och baka pepparkakor! Gud så mysigt.
 
 
 

Kommentarer
Josephine säger:

Längtar också till julen ^^ Det är ju inte så jätte långt dit, bara 96 dagar ;) Så man får ju lov att längta hihi :D

Svar: Ja men visst måste det få vara tillåtet att längta lite iallafall, hihi!Jag har laddat ner "julafton" appen så jag har också stenkoll på nedräkningen! ;)
Inramad inredning ~ Tankar och planer inför flytt till drömvillan våren -14

2013-09-19 | 18:12:20
Bloggadress: http://stiles.blogg.se
Marie säger:

Ohh älskar också julen såååå mysig tid på året =D

Svar: Ja! Det är en av de bästa tiderna på året! :D
Inramad inredning ~ Tankar och planer inför flytt till drömvillan våren -14

2013-09-19 | 22:45:42
Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se
Sabrina säger:

mysigt :)

2013-09-25 | 17:23:19
Bloggadress: http://sabrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback