Sommarsaft & kantareller ♥

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 
 
Som jag bl.a. visade i mitt tidigare inlägg så finns det många glasburkar i mitt kök. Jag tycker att det är otroligt snyggt och praktiskt.
 
Korten ovan är bilder jag fotat hemma i mammas och pappas kök. Här är det något så "enkelt" som fina glasburkar/flaskor med två hjärtan kringlindade där det står "sommarsaft" och "kantareller". 
Just dessa är köpta på butiken Lev vackert i Kristinehamn, men jag vill nog även prova mig på att skapa egna. Jag tror det kan bli snyggt med hjälp av lera, lite stämplar och snöre. 
 
 

Kommentarer
Ida Nilsson säger:

Gud så fint! Fiffigt och roligt att pyssla!

Svar: Ja, det är sånadär småsaker som gör så mycket! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-10-13 | 19:09:29
Bloggadress: http://idacnilssons.blogg.se/
Camilla säger:

Superfint med flaskor och innehåll i olika färger. Blir fina kontraster. Fin blogg.

2013-10-13 | 19:16:08
Bloggadress: http://gladakocken.blogg.se/
jennie pluggar i los angeles säger:

förstår precis vad du menar med glasburkar o flaskor! sååå snyggt! jag brukar spara rödbets/gurk burkar och använda dom till att ha vaniljsocker eller nötter i, så himla fint:)

Svar: Ja visst är det en snygg och enkel grej att piffa upp inredningen med :)
Smart! Ett bra tips! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-10-14 | 18:05:09
Bloggadress: http://jsjolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback