Papperspåse & Griffeltavelklämma ♡

 Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Nya fina papperspåsar och griffeltavelklämmor, som jag placerat i vårt kök (lite tråkigt ljus på bilderna, men det blir så nu när det naturliga ljuset knappt existerar på vinterhalvåret). Det är bl.a. dessa typer av saker som jag vill försöka få in i butiken, för detta är typiskt lantligt för mig.
 
Jag vill så gärna höra vad som är lantligt för er! Jag håller på och kollar upp lite återförsäljare som jag ska köpa in av och därför skulle det underlätta något otroligt om jag fick höra önskemål av er!
 
 Vad vill du ska finnas i butiken/nätshopen?

Kommentarer
Josefine säger:

En fin korg till bestick, som går att ha utanför en kökslåda liksom! Gärna i ett lite mörkare (svart eller mörlbrunt) material, om det går :)
KRAM

Svar: Kanon! Det är noterat! :)
KRAM!
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-10-29 | 21:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback