En rejäl rensning

Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | i brist på tid så får jag pulicera en "gammal" bild.
 
Puh!
Dimper ner i soffan för en liten paus. Jag har precis rensat hela lägenheten, nästan. Började lite smått redan igårkväll men idag blev bl.a. "övrigt-garderoben" rensad. Tror att den finns i de flesta hem den där övrigt-garderoben? den man trycker in alla saker som man inte riktigt vet vart man ska förvara, och slänger därför lite snabbt in det i garderoben.
Nu ska jag snart försöka hinna med att gå till gymmet och träna också, det behövs efter att jag varit latmask i 1,5 - 2 månader. Sen ska jag nog hem och slänga mig i soffan och somna till TVn.
 
Trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback