Chokladmousse & hela Sverige bakar

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 
 
Bild från i torsdas, mina gullepöjker (Jack och vår jämnåriga granne och vän Adam) hade bakat till mig när jag kom hem! Så det gottade jag mig med medan jag tittade på hela Sverige bakar.
 
Jag har stora planer på gång (igen, som om det inte vore nog med drömhuset! ;)). Planer jag drömt om men aldrig ens vågat hoppats på. Jag kommer att berätta om nyheten i bloggen snart. Men än så länge så får ni vänta lite till!  Herregud vad det händer mycket i livet nu, men så länge det är positiva saker så får det gärna vara full fart! 
 
 
 

Kommentarer
Rebecca säger:

Vet inte riktigt om du vill berätta det, eller om du redan har sagt det - men vad förlorar jag på att fråga? (a)
Dina bilder är grymt fint redigerade & jag är typ kär i dem så mysiga de är haha.. så det jag undrar är, vad använder du för redigeringsprogram? :)

Svar: Tusen tack fina du! Jag använder mig av photoshop när jag redigerar mina bilder :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-10-15 | 21:12:07
Bloggadress: http://rebeccastories.blogg.se/
Sandra säger:

Nu måste du ju berätta Malin :-D

2013-10-16 | 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback