Det är nu det känns så självklart ♥

Foto: iPhone 5 + Instagram @inramadinrednings
 
Idag var vår premiäröppning i Inramad inrednings butik i Filipstad, Värmland. Vilken lyckad dag! Vi hade så trevligt och så många kom! Det känns skönt att allt är färdigt i butiken nu och att vi är igång, äntligen!
 
Nu sitter jag och kikar på lite nyheter som jag ska beställa in, julgrejer framför allt för det sålde som smör idag, kul! Idag fick jag verkligen prova på detta på riktigt, att stå i kassan i min alldeles egna inredningsbutik, och ja det är ju så självklart, det är ju det här jag ska göra, för oj vad kul det var!
 
Har ni möjlighet så kika gärna in hos oss, ni finner oss på Vikgatan 5C i Filipstad, Värmland och våra öppettider är tisdag - fredag 14-18 och lördag 10-13 ♥
 

Kommentarer
Fröken Emelie ❤️ säger:

Ååååh jag kan tänka mej va roligt de är att stå i sin egna butik! Det är min dröm att ha en egen inredningsbutik.. Jag skulle vilja kika in i din, men bor en bit bort :( Tyvärr! Trökigt!

Tkr verkligen om din blogg! Kika gärna in på min!

Kram Emelie

Svar: Ja, det är helt underbart! Ja, det har varit min dröm så länge, äntligen får jag uppleva den! :) Vi kommer att starta upp en webshop inom kort, så då får du gärna kika in! :)
Kram Malin
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-11-09 | 19:36:59
Bloggadress: http://wildwoodflower.blogg.se
Stephanie säger:

vad kuul! :D ser fint ut

Svar: Tack så mycket! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-11-09 | 20:35:09
Bloggadress: http://stephaniesbilder.blogg.se
evelina säger:

Kul att du hittat något du verkligen känner är rätt! Lycka till med butiken!

Svar: Ja verkligen! Tusen tack! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-11-11 | 20:20:55
Bloggadress: http://evelinabohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback