Tiden rusar förbi

Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Utsikt över hela Oslo centrum från lägenheten (detta är bara en liten del av den ooootroliga utsikten).
 
Uppdateringen skulle vara i vanlig ordning under tiden jag var i Norge lovade jag, och så blev det men desvärre var den inte det när jag kom hem i söndags. Det har varit fullt upp verkligen sen jag landade i Sverige igen.
 
 
Igår var jag med i en affärsidétävling som arrangerades här i Filipstad, jag vann tyvärr inte storvinsten på hela 20.000 kr men det var riktigt roligt att delta, en ny erfarenhet och det var ju Sense of freedom-killarna (klicka på namnet och hitta till deras facebooksida för att läsa mer om de) som vann så det var helt klart värdiga vinnare!
 
 
Var även inbjuden till ett möte med moderata riksdagsledarmoter (som är ordförande för arbetsmarknadsutskottet) igår och det var kul att få den chansen, få berätta om hur jag tyckte det var att starta företag och vilka hinder jag stött på. 
 
 
Annars hade jag det bra i Norge. Jag och min man var över till sambons farfar som bor i Norge. Hans lägenhet är helt otrolig, ligger på toppen av ett berg så från deras stora balkong ser man ut över hela Oslo Centrum, hamnen och ända till Holmenkollen. Galet mycket folk på 17 maj-firandet, kul att få uppleva detta ståhej i självaste Norge. Vädret var ju helt magiskt också, jag och sambon tog en glass nere vid hamnen i lördags, helt underbart i sommarvärmen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback