Ledig fredag

Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Fotade lite bilder igår på mina Greengatesaker tillsammans med frukostbrickan som mamma vann på FORMmässan (från Fima möbler). Dyker upp lite bilder från det framöver. 
 
Idag startade jag dagen med att baka (håller på även nu, väntar på att muffinsarna ska svalna). Resultatet blev inte alls som jag har tänkt mig, tog för tunna och ostabila formar och för mycket smet, vilket resulterade i halva smeten på plåten. Men några muffinsar gick att rädda, så snart ska jag dekorera dem.
I eftermiddag åker jag till min personliga frisör (en vännina till mig som är frisör, men vi kan låtsas att det är min pers. frisör ;)) och försöker mig på att bli blond igen, iallfall nästan, ljusa upp det lite iallfall. 
 
Trevlig fredag på er! 

Kommentarer
Josefine Anerland säger:

Åh gud så gott, ser ju helt fantastiskt ut. Superinspirerande!

Svar: Tack snälla! ♥
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-05-10 | 18:06:08
Bloggadress: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback