Alla mammors dag 26 Maj

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | inramadinredning.se
 
Idag är det morsdag, en mysig och värdefull dag på året. Mammor ska självklart hyllas! 
Min älskade mamma hyllades med paket och fika. Det är så kul att köpa presenter till min mamma, eftersom hon och jag har väldigt lika smak på saker och intressena är också de samma. Lite Greengate och Mumin-muggar (som hon samlar på) fick hon och även en tavla som jag skapat själv. Jag visar er den när den fått sin plats i föräldrarnas nyarenoverade kök. Barnbaret Vienna var såklart med och firade farmor på morsdag! En middagslur var välbehövligt efter fikat. Grattis ännu en gång på morsdag älskade mamma ♥ Jag vet ju att du är en trogen läsare av min blogg! :)
 
Follow on Bloglovin

Kommentarer
michaela ♥ säger:

låter som att din mamma fick en riktigt fin dag. fikat ser ju ljuvligt ut också :)

2013-05-27 | 07:05:25
Bloggadress: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
mamma säger:

Mamma fick en underbar dag! Tack igen!

2013-05-28 | 15:06:58
JW Photography ♥ säger:

åh gott de ser ut, har du något recept på den där "tårtan" nere till vänster? eller är den kanske köpt ? :)

Kram

Svar: Det var supergott! :) Tårtan är köpt, märket Almondy, daimtårtan, rekommenderar verkligen! :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-06-05 | 15:11:58
Bloggadress: http://jwphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback