Sliten och vacker yta

Dessa foton är lånade från mio.se
 
Jag har sen en lång tid tillbaka velat ha ett bord med sliten träskiva (så snyggt som fotobakgrund!!) och vita ben. Så fick jag syn på denna skönhet från MIO. Så snyggt och perfekt, exakt ett sådant som mina drömmars tankar tänkt sig.
 
 
Det kostar dock 4 990:-, billigt egentligen för att vara MIO kan jag tycka, men ändå.. Spara pengar är något som jag verkligen måste bli lite flitigare med. För detta vackra bord måste bli mitt en vacker dag. Kolla sista bilden, vem vill inte ha ett vardagsrum som det liksom? Åh så vackert!
 

Kommentarer
victoria säger:

Åh vad snyggt!

Lust med ett bloglovinbyte? :)

2013-06-28 | 12:17:55
Bloggadress: http://victoriaaahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback