Med min padda / Stor inspirationskälla

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
En av de bästa grejerna med att ha en padda (förutom att den är förbannat snygg och att det är skönt att spela candy crush på stor yta;)) måste nog vara att lägga sig ner i soffan, klicka in sig på We♥it-appen och mata huvudet fullt av inspiration, planer och drömmar. Finns så mycket fina bilder på vad man än söker: bakning, foto, inredning, tatueringar, djur osv. Och nej det blir liksom inte samma grej att sitta på datorn och kolla på We♥it, det är en speciell känsla med min fina fina iPad. 
 

Kommentarer
Jenny Olofsson säger:

Åh önskar att jag också hade en padda. Det verkar vara så praktiskt :D

Svar: Ja, de är väldigt praktiska måste jag säga, och snygga! :) Jag som alltid vill kolla på serier i sängen innan jag ska sova tycker att detta är en väldigt smart uppfinning, för då slipper jag dra med hela datorn in :) ... bara en av alla bra saker med en ;)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-06-13 | 20:20:22
Bloggadress: http://idajennymathildaolofsson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback