Uppdateringen försvann när solen dök upp

Foton©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | inramadinredning.se
 
Hejsan!
Uppdateringen här på bloggen försvann i samma veva som solen, värmen och sommaren plötsligt dök upp. Tiden bara flyger förbi och allt man vill är att vara ute, nu när det är så härligt. Jag ska försöka bättra mig lite med uppdateringen men jag känner att det får faktiskt bli som det blir nu när det äntligen är härligt att vara utomhus. Men jag lovar, jag ska kika in här då och då, för ni är ju så tappra som kikar in här, även de dagar som uppdateringen inte är på topp ♥
 
Nu har jag även gjort sommarfint ute på balkongen, jag bara älskar rosor ♥
 
Follow on Bloglovin

Kommentarer
Emma - Mamma till Olivia ♥ säger:

Åh, så vackert! :-)

2013-07-22 | 13:18:25
Bloggadress: http://emmaloves.blogg.se
ADARAS.se säger:

Jättefina! :)

2013-07-23 | 23:29:16
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback