Kvällsmys i hus, igen

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8  | Ww-ljuset är från tidlosating.nu | inramadinredning.se
 
Såhär mysigt hade jag bäddat ner mig i soffan igårkväll. Med tänt ljus, kuddarna uppuffade bakom ryggen, filten omkring mig och ipaden i knät, bläddrandes och inspirerad på we♥it. Hur mysigt som helst. 
 
Och vet ni vart jag befinner mig ikväll och myser? I farmors och farfars älskade hus, igen. Jag och sambon var ju husvakt för bara några dagar sedan när de var ute och reste och nu är de ute på vift igen, så vi njuter av varje sekund son "husägare". 
 

Kommentarer
Ekenäsliv säger:

Låter verkligen mysigt!!
Ha en fin torsdag :-)
Kram Anna

Svar: Det är det verkligen :)Ha en fin dag du också!
Kram Malin
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-07-04 | 11:30:43
Bloggadress: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback