Plats för viktiga papper

Foton©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8, Eva-lenas fina kontorshörna.
 
Mailen går verkligen varm idag, ända sedan jag vaknade och slog på datorn. Har massor av roligt på gång! Kommer att berätta mer om det längre fram, när även jag har lite mer koll på läget ;). En sak vet jag och det är när jag får mitt drömhus på landet så vill jag ha ett litet eget kontor där man samlar alla viktiga papper, datorn, skrivaren osv. Nu har jag alla viktiga papper utspridda lite här ock där, i några byrålådor, i garderoben och i sängbordet, ingen ordning alls.. 
 

Kommentarer
Frøken Ryman säger:

Hejsan!
Spännande att höra vad du har på gång ;) ha en fin dag!

2013-01-16 | 14:26:59
Jessica säger:

Hej Malin.
Vad jag blir glad över att du tittat in hos mig.
Nu ska jag kika vidare lite här inne hos dig!
Ha en jättefin dag.
Kram
Jessica

2013-01-16 | 14:43:52
Jeanette säger:

Ser jättefint ut:)

2013-01-16 | 23:36:41
Marie säger:

Ohh tjusigt och sött med nallen där, spännande med roliga planer på g =D

2013-01-17 | 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback