Fy kattsingen vilken dålig pluggkamrat

Foto©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Först och främst: lördagens kalas vart jättelyckat, tackar alla som kom ♥ Imorn är det min födelsedag på riktigt och då blir det mer kalas!
 
Idag åkte jag upp till mamma & pappa och pluggade lite. Jag fick snabbt en pluggkompis som kom smygandes, hjälpte inte till sådär jättemycket om jag ska vara ärlig. Hon tröttnade ganska snabbt och vände ryggen till och kollade istället på snön som fall utanför fönstret. Nämen, vad ser vi mer på bilderna då? Jo just det, min nya padda (!!!). Thihi, nöjd som attan.

Kommentarer
Jenny säger:

Grattis Malin! Hoppas du får en toppendag!

Kram
Jenny


Svar: Tack så mycket! :)
Kram Malin
Malins ~ inredning och annat

2013-02-11 | 02:15:30
Bloggadress: http://rosvikslyckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback