Full fart mot och i helgen

Printscreen från Ai
 
Just nu försöker jag pyssla ihop lite "fake-raportage" till mitt kommande portfolio, måste hitta någon bra portfoliobok också.. Njuter varje sekund, det är ju så roligt att hålla på med! Idag är det fredag, full fart mot helgen, fast för min del är det full fart i helgen också, ska på kurs hela helgen för förarbevis på snöskoter, så även jag får åka lagligt, haha. Snart bär det av mot jobbet och efter det ska jag åka och titta när min pojkvän plågas i tatueringsstolen ännu en gång. 
 
15% rabatt hos www.tidlosating.nu med rabattkoden MALIN, gäller endast idag!

Kommentarer
Jenny säger:

Hej
Vad duktig du är som pluggar, den utbildningen du går verkar vara jättekul och bra. Vad heter den? och var?...

Jättefin blogg :) , jag lägger till dig i sidan på min:)

kram
Jenny

Svar: Hej! hihi, ja den är rolig och verkar väldigt intressant, är bara i början av kursen än så länge. Du hittar olika inredningskurser på inredningskurser.se alla kan man läsa helt på distans, det är via dem jag pluggar :)

Tack snälla du, desamma! Lägger till din fina blogg på sidan av min också! :)

Kram Malin
Malin ~ inredning och annat

2013-02-01 | 13:15:05
Bloggadress: http://rosvikslyckan.blogspot.com
malin säger:

oh gud va kul med snöskoter, har du en egen? Vad ska din pojkvän göra för tatuering? jag skulle uppskatta om du kunde kika in på min blogg, eftersom jag håller på med ett projekt och jag vill väldigt gärna lyckas och skriv gärna en kommentar om vad du tycker om mina dockor! kram

Svar: Det är det verkligen! Jajjemen det har jag :) Han ska bygga på sin sleeve :) Jättegulliga och charmiga dockor! :) Kram Malin
Malin ~ inredning och annat

2013-02-01 | 15:15:16
Bloggadress: http://frokenms.blogg.se
Helena Roomservice.blogg.se säger:

Oh det där med portfolio känner jag igen :)

Svar: Du har fixat ett du också? :) Har du något tips på vart man kan få tag på en bra portfolio-bok? :)
Malin ~ inredning och annat

2013-02-01 | 16:44:26
Bloggadress: http://roomservice.blogg.se
Ekenäsliv säger:

Hallå där!!!
Är det så att du läser till inredningsarkitekt? Spännande!!!
Kuddden kommer från Artwood och jag har köpt den i en butik i Kalmar, Topiary. Men du kan säkert kolla in Artwoods hemsida för vilka återförsäljare de har. Jag fullkomligen ääääälskar deras sortiment!
Ha en fin lördag!

Svar: Hejsan!
Nej det är en grundkurs för inredning jag läser för att sedan kunna bygga på och bli inredningsskribent/fotograf :)

Tack snälla du för tipset, det ska jag kolla! Kudden var ju helt underbar!


Trevlig helg!
Malin ~ inredning och annat

2013-02-02 | 12:11:42
Bloggadress: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback