Vilsen i skodjungeln påväg till julbord ♥

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Lite bilder från butiken
 
Tittar in här lite snabbt innan jag ska kolla över skogarderoben, om det finns några som passar till långklännigen jag ska ha ikväll på julbordet. Mitt favvopar (som passade till iprincip allt!) råkade nämligen bli mat åt mammas & pappas grandisvalp, så nu är jag helt vilsen i skodjungeln. 
 
Vilken härlig vinterdag det varit här idag! Jag började dagen med sovmorgon (jobbade hemifrån med nätbutiken idag) och efter frukosten tog jag mig en promenad (i underart väder, sol och bitande kyla ♥) till affären för att inhandla lite material till fotosessionen jag skulle ha idag. Och sen dess har jag arrangerat foton här hemma och lagt in på nätbutiken, så snart kan den faktiskt öppnas upp för handel! 
 
Nu ska jag som sagt fixa mig inför julbord och ikväll när vi kommer hem ska julgranen kläs! ♥
 
Trevlig lördagkväll!
 

Kommentarer
leavanny.blogg.se säger:

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-12-07 | 16:53:38
Bloggadress: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback