Ärva saker och ge dem nytt liv

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Härliga WoodWick ♥ Det mysigaste julpyntet man kan ha.
 
Har precis slutat och idag är jag ledig från butiken, vad ska jag göra med en hel eftermiddag? Funderar på att måla om vitrinskåpet jag fick av min morfar. Så himla fint skåp som jag har letat efter, och så hade morfar & hans sambo ett "till övers". Det är ju alldeles underbart!
 
Nu ska det bara bli vitt och byta ut beslagen till nygamla sådana (även de har jag fått, från en vännina, gamla såklart). Jag älskar att få ärva möbler och andra saker, och sedan göra om dem lite, använda dem på nytt. Saker med historia blir genast mycket intressantare och finare i mina ögon.  

Kommentarer
Nelly säger:

Praktiskt att du kunde få ett vitrinskåp av din morfar och roligt att det kan återanvändas :)

Svar: Ja verkligen! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-12-09 | 16:43:36
Bloggadress: http://justanothermortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback