Bakmiss & Bloggprojekt

Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Idag efter jobbet kände jag för att baka (har inte bakat på sååå länge!) och fota lite bloggmaterial, men det gick ju verkligen inte bra någonstans! För lite ingredienser, för mycket ingredienser, fel formar och ja alltså jag vet inte allt vad det var, haha. Så några bakverksbilder blev det då inte, får se om jag gör ett nytt försök till helgen, eventuellt något bakverk som efterätt till familjens kräftskiva på lördag, eventuellt, helt beroende på hur det går då..... 
 
Jag är lite sugen på att dra igång något "projekt" på bloggen, typ Elins idé - "sommarens bästa". Jag vill ha lite motivation till att blogga och det kan ju bli lättare om man har något speciellt att blogga om. 
 

Kommentarer
Liw - FINA LYAN säger:

sätt igågn och gör pompoms nu då! =)

2013-08-29 | 19:57:56
Bloggadress: http://finalyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback